sooofiia

Direktlänk till inlägg 8 februari 2011

tisdag tror jag `? :)

Av sooofiia - 8 februari 2011 18:44

tjenare :) idag blev det skola.

i helgen fick jag min htc :D väldigt bra faktiskt :) har inte hämt så mycket , men imorgon träning :) min mamma ska faktiskt bli tränare och träna mig och min grupp, lite privatträning efter var  träning för mig :D

imorgon ska jag pröva va tyst en hel skoldag :) kommer inte bli lätt när man är en snackemaja* hah lät lite roligt :D

ha det bra :)  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sooofiia - 11 mars 2011 18:56

jag har ny blogg som heter ssofiaslilla.blogg.se, men jag kanske ska ha typ en bloppis här ? eller vad säger ni?:)kommentera så jag vet ! :d ...

Av sooofiia - 11 mars 2011 15:41


hejhej, kom hem från skolan för en timme sen, hade 1 prov och 2 läxor till idag , spanska,engelska och prov i matte. det gickväl bra.nu sitter jag och äter godis, såå gott . ikväll händer inte ett skit, och ihelgen skulle kanske jag träffa emelie. få...

Av sooofiia - 11 mars 2011 06:49

god morgon alla bloggläsare! :) sovit bra ? det har jag gjort:) nu ska jag snart gå och sminka mig och göra v mig :) idag vet jag inte vad som händer, men jag bloggar mer sen ha det bra hej då :)     jag har inga nya bilder, så det få...

Av sooofiia - 8 mars 2011 16:36


hejsan :) igår va man på mamma jobb för vi va lediga. inte så jätte roligt, men jaja :) idag kom emma till mig och först gjode vi lite läxa sen datan sen utvecklingssamtal , gick väl bra . nu har vi precis fotat katten,  bitch är hon ibland. me...

Av sooofiia - 4 mars 2011 18:16

hejhej ! :D skolan som vanligt idag, ikväll blir det lets dance, någon mer som ska titta på det ? ni är väldigt dåliga på att kommentera tycker jag :( i helgen kommer nog frida och söver här till söndag. på måndag och tisfag är vi lediga :D ...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards